SPECIAL-[SF]-FORCES
WORMS 4



Forum SPECIAL-[SF]-FORCES Strona Główna O Grze Worms 4 Totalna Rozwałka (Worms 4 Mayhem) - Recenzja
Obecny czas to Pią 21:24, 09 Maj 2025

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Quest
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z DoMu ;P
Wto 18:56, 01 Sie 2006

Wiadomość
Worms 4 Totalna Rozwałka (Worms 4 Mayhem) - Recenzja
Opis Gry

Worms 4: Mayhem to kolejna odsłona popularnej serii traktującej o starciach uzbrojonych po zęby, inteligentnych, gadatliwych i przy tym niezwykle zabawnych tytułowych robaczków. Warto odnotować, iż premiera Worms 4: Mayhem jest w dużym stopniu powiązana z obchodami dziesięciolecia całej serii. Podobnie jak wcześniej, gra oprócz komputerów osobistych zaplanowana została na konsole nowej generacji (PS2, Xbox).

Znajdująca się w tytule opisywanej produkcji cyfra 4 słusznie sugeruje, iż jest to bezpośrednia kontynuacja wydanej w 2003 roku gry Worms 3D, a nie stworzonej jakiś czas później i nakierowanej na strategiczny aspekt rozgrywki Worms Forts Under Siege. Zabawa przebiega w dość klasyczny dla serii sposób. Do walk stają drużyny złożone z określonej ilości robaków. Wygrywa ta z ekip, która zdoła pozbyć się wszystkich oponentów. Autorzy Mayhem przewidzieli rozbudowaną kampanię singleplayer, w skład której wchodzi około trzydziestu zróżnicowanych etapów. Aby ukończyć większość poziomów należy sprostać określonym celom - zdobyć ważny przedmiot, czy też zniszczyć zaznaczony na mapie obiekt. Co pewien czas spotyka się wyjątkowo silnych bossów, których należy oczywiście wyeliminować. Nie mogło również zabraknąć licznych trybów sieciowych, które stanowią esencję tego typu rozgrywki. Co ciekawe, w wielu przypadkach do zabawy wystarczy pojedynczy komputer, zawodnicy wykonują bowiem swe ruchy na zmianę. Multiplayerowe pojedynki mogą toczyć się na mapach znanych z singleplayera lub dwudziestu zupełnie nowych. Walki rozgrywane są w pięciu różnych strefach tematycznych, między innymi prehistorycznej i arabskiej. Warto dodać, iż otoczenie podlega pełnej destrukcji.

Udostępniony grającym arsenał tradycyjnie już uległ nieznacznemu poszerzeniu. W grze pojawiają się takie przedmioty jak Poison Arrow, Sentry Gun, Tail Nail, Bovine Blitz czy Iron Donkey. Zupełną nowością jest możliwość tworzenia własnych modeli broni z gotowych elementów. Owocem tych prac mogą być narzędzia zagłady, które nie tylko zaskoczą przeciwników, ale i zadadzą im możliwie jak największe obrażenia. Autorzy przewidzieli również możliwość tworzenia własnych modeli zawodników, tak aby odróżniali się na tle całej reszty. Możemy ustalić wygląd włosów, rąk czy twarzy posiadanego robaka, podarować mu dodatkowe gadżety (np. okulary przeciwsłoneczne), a nawet ustalić rodzaje wydawanych przez niego okrzyków (także w momencie śmierci).

Oprawa wizualna gry przypomina poprzednie odsłony serii, a konkretnie dwie pozycje, które obdarzono trójwymiarowym silnikiem graficznym - Worms 3D i Worms Forts Under Siege. Autorzy zadbali o ulepszoną pracę kamery i całą masę nowych animacji. Większość z nich związana jest z wykonywanymi przez robaki czynnościami.






Info pull off with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Quest

Autor
Pablo
Starszy Szeregowy
Starszy Szeregowy



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Śro 9:16, 02 Sie 2006

Wiadomość
wziołeś to ze strony [link widoczny dla zalogowanych] hahaha

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Pablo

Autor
Quest
Moderator
Moderator



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z DoMu ;P
Śro 22:54, 02 Sie 2006

Wiadomość
Tempy zwierzu kliknij na "gry on-line info" (<- adres URL ) i sie dowiesz skad to wziolem.

A poza tym co cie to obchodzi z jakich zrodel korzystam . Grunt ,ze jest wiec czytaj jesli potrafisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Quest

Autor
gizbon
Kadet
Kadet



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Pon 13:15, 14 Sie 2006

Wiadomość
worms armagedon to beznadzieja ale worms word party juz jst lepsze ale najlepsze jest to jak team17 to robilo w tak szybkim czasie ale premiera w 2003 pozwolila na produkcie worms 3d sam to robaki uzbrojone po zemby ma wiele wad np grafika moze byc ale strasznie zla premiera worms fort byla w 2004 roku gra beznadziejna jakworms 3d i graficznie sie nie ruznia ale w 2005 roku byla premiera na konsole ps2 xbox ale miesiac puzniej wyszly robaki na pc nalepsza grafika z calej czesci o nazwie worms 4 totalna rozwalka [mayhem]

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty gizbon

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum SPECIAL-[SF]-FORCES Strona GłównaO GrzeWorms 4 Totalna Rozwałka (Worms 4 Mayhem) - Recenzja
Obecny czas to Pią 21:24, 09 Maj 2025
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin